körvmacke

Morgonstund har morgonmun. Jag läser Harry Potter och väntar på kaffe.För några dagar sedan när jag drack kaffe med extra mycket mjölk och åt ett grönt vingummi samtidigt så smakade det exakt som prickikorv!
mmm tänk en rostemacka där smöret smälter in och en skiva prickikorv på..
Funderar på att börja äta kött igen, bara utvalda produkter isåfall (djur = animalisk PRODUKT). Älskar att göra min plikt som konsument och förbruka produkter. haha älskar ifall man läser det här och tänker produkt som i resultaten av multiplikation och allt blir nonsens (no sense makes sense/charlie manson). Ska nu försöka upprepa mitt empiriska experiment, bara kaffet brygger klart. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0