IKEA

IKEA idag var awesome. Fast tröttheten i morse? ack och ve. Ofta man spenderar hela lördagen med att vara fet och slö och trött och somnar tidigt och så är man fortfarande trött på söndagsmorgonen? Det var inte ens så vilt i fredags.
Bäst av allt på IKEA: billiga delicatobollar - sexpack för tretton kronor! köpte två (fet). Åt en boll i väntan på bussen (fetare) Ellinors och mitt matintag igår: meny på MAX, lösgodis, pepsi, glass, chips och dipp (fetast).

Nu ska jag gå och köpa jord så att jag kan odla tomater. Tänker välja Eldorado eller Euroshopper. Som när jag var så pank att jag fick köpa Eldorados shampo och betala med ett pantkvitto. Hade typ inte tvättat håret på en vecka.
Så. jävla. äcklig. -och fattig.
Är inte så nu men tänker att man kanske måste välja torpiga saker ibland för att aldrig mer bli så fattig. Och så vitt jag vet kan tomater växa i typ älgbajs ändå.

Kommentarer
Postat av: snorkfröken

alltså jag ska ge dig allmosor, ge mig dina kontouppgifter barre!

2010-04-25 @ 18:47:01
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

ååå jag är delighted! skickar i ett mess (så fort jag fyllt på mobilen) gullgull

2010-04-25 @ 19:07:14
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: ellinor

att jag ahr ätit tre mackor med smält ost? och att jag har två delicatobollar kvar? när slutar hungern Lollo?! nä? + att jag sov förut

hahaha

2010-04-25 @ 21:25:20
Postat av: lollo

nu får du fan ge dig ellinor!!! man kan inte vara bakis en hel helg om fredagen inte var CHAOS! hahah tänker på när du letar efter något att äta i kylskåpet

2010-04-25 @ 21:54:20
Postat av: ellinor

ja dte är fan förjääävligt. men nu har ja slutat. mår illa som ett helvete. ska lägga mig så ja slipper tänka. fast tänk imorn när ja vaknar o är hungrig igen? usch.



haha, nä ja står mest o glor ¨på det som finns i kylskåpet.

2010-04-25 @ 22:08:39
Postat av: lollo

men om det är en ny dag så är det en ny hunger! fast det är skevt med såna dagar då man äter eller funderar på att äta hela tiden. fattar inte!

2010-04-25 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0