Högskoleprov

Har skrivit hp hela dagen (harry potter provet enligt syster). Fick ca 1.6 = not good enough! Dock missade jag bara en poäng på engelsk läsförståelse vilket jag känner mig skrytig över. Men, måste bli Hermione om jag ska komma in på Hogwarts. Provledaren var härligt otvungen och svor hela tiden (!). Tror hon var bakis. Hon ville kanske inte vara där och ba "orkar fan inte ser era legitimationer en gång till, har stirrat på dem hela dagen" mot slutet. Sen sa hon "ni kan gärna slänga alla papper på vägen ut, post-its och sånt skit". Gillar hur hon sa post-its med avsmak. Känner att det är fest i luften men jag är så fattig, ska ändå på födelsedagsfest för Camilla. Hon ska få en present som egentligen inte är en present utan mer något jag är skyldig henne. Snacka om att vara fattig.

I'm so broke I can't even pay attention, I'm so poor I can't even give you the time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0