FML

Alltså jag har haft problem med min telefon, den bryter mitt i samtal, it's fucking distracting. Så jag köpte mig en ny liten raring bara för att upptäcka att det inte alls är telefonen det är fel på utan simkortet (FAIL). Så jag mailar min oproffsiga operatör parlino och frågor sådär gnällig-103årig-kärring-aktigt "vad ska vi göra åt problemet?" fast jag helt uppenbart menar "ni ska göra något åt problemet" och med all rätt (103 år igen). Då säger de att ett nytt simkort är påväg och jag ba: aleague/awesome. Tills för några timmar sedan då mitt simkort upphör att finnas! F U PARLINO! Då är idioterna stängt av mitt kort innan jag ens fått ett nytt! Utan att fucking säga något till mig! Jag antar åtminstone att det är vad som hänt, skrev ett mail där jag anklagade dem för att ha utfört en unforgivable curse över mina verktyg för kommunikation. De kan dra åt helvete. Jag är PISSED OFF! Hälsningar/Dementors kiss
I'LL SUCK OUT YOUR SOUL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0