Austronaut

Världen strävar efter upplösning och kaos. Tolkning: Är det så att jorden är satt i en bana som strävar mot sönderfall igen?
Det mänskliga sinnet gillar ordning och enkelhet. Slutsats: Vi är universums misstag ;(
Man borde inte berätta sådana saker..

Skoja bara, är inte ledsen, längtar bara efter sci-fi livet! Har förövrigt börjat gilla tanken på att universum expanderar och hoppas, men tror inte, att vi ska prata om det i skolan. Så fritt för universum att växa utan att växa i nåt, eftersom ju universum är allt inklusive rummet. Men frågan är om det är ändligt eller oändligt? Vägrar acceptera en yttre gräns, då måste ju något ta vid? Men det kan ju vara ändligt utan att ta slut liksom. Borde bli rymdfarare men har för dåliga betyg ;( Min favorit bland rymdfarare någonsin= LAIKA SÅKLART!


Hahaha Laika, kolla vad kul hon har!

Hahaha kolla Laika, vad kul hon har när hon ska ut och resa i rymden!


Kommentarer
Postat av: ellinor

nu har jag hittat dig! som ja letat! Jag är också intresserad av Laika.

2010-04-22 @ 08:28:23
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se/
Postat av: looooooooooooo

höhö kan tänka mig en sån hund faktiskt. fast bara om den heter laika. kan du inte köpa ngn rymdfilm nästa gång du köper dokumentär?

2010-04-22 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0