Arch enemy

Här sitter jag och blöder näsblod. Kanske ett tecken på att min ärkefiende Harry Potter är i närheten eller känner sig extra blodtörstig? Är ofta irriterad på Harry. Han är gnällig och puckad men har sån jävla tur jämt! Idag har jag läst ut the Goblet of fire och jag får medge att han var en ganska okej person mot slutet. Men hela slutet var iofs asbra (grät lite när Cederic dog, och när Dumbledore uppmanade alla att skåla för Cederic och nästan när Harry var deprimerad och plötsligt inte så irriterande, tyvärr varade det bara i några sidor)! Men återigen; ofta man har sånt flyt som Harry Potter har och ska bli mördad av Lord Voldermort och så bara "nej spellen går i reverse för båda har fjäder från Fawkes i sina stavar"! Så. jävla. störigt. Är egentligen ingen dödsätare men vill tillintetgöra Harry.

Imorgon ska jag skriva högskoleprov så ikväll stannar jag inne; snusar, blöder, läser. Tänker inte ens torka bort blodet, ska skrämma livet ur Harry när han dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Hella

fattar inte heller harrys flyt. jag menar, i min mardröm om voldemort.. det fanns inte ens chans att komma undan. det var döden, dagarna var räknade. fattar dock inte att harry inte är räddare än vad han är. jag var skrekslagen när jag såg voldy utanför fönstret.

2010-04-09 @ 22:37:16
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

jag vet! han är helt modig när han är hotad till livet, typ vill vara som sin pappi och slåss till slutet. tycker det är störigt att han är så ädel hela tiden i tävlingarna med. tyyypisk gryffindor - modig och ädel

2010-04-09 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0