Amish

Okej mobilfritt liv samtidigt som jag övertrasserar min tillåtna datavolym per månad på mobila internet (som btw suger). Min situation var ju ganska amish redan innan, allt det här med att jag inte har någon tv och tv-spel och har i periodvis även varit utan dator, men här går fan gränsen! Nu ger jag mig av mot skolan för att träffa någon, känner mig isolerad.

Allt är dock inte negativt. Jag har skrivit klart min momenta. Jag bara älskar att analysera den ekonomiska hållbarheten i EMU:s stabilitets och tillväxtpakt i strikta ekonomiska termer. INTE. Men nu är det iallafall över! Det var så länge sedan jag använde ett "inte" i slutet av en mening för att negga till det sådär festligt. Gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0