AJEEEEEEEEEE!

Nu har sått mina frön. Hurra hurra! Väl i jordaffären så kunde jag dock inte köpa Eldoradojorden. Det kändes för sorgligt. Jag föll för den ekologiska som den mes jag är. Förresten så har Helena lovat mig lite pengar (BEVIS FINNS!). Komplikationer uppstod dock vid sådden av Red Hot Chili Pepper. Jag skar upp den och pillade ut fröna blabla osv. Då kliade det till i mitt ansikte och jag drar handen från kind, under näsa, till kind. FY FAAAAAAN! Det svider som den värsta solbränna en promenad i Saharas öken utan solskyddsfaktor! Det går liksom inte över heller. Har sköljt ansiktet flera gånger men inget hjälper ;( Ringde mammi men hon hade inget bättre tips. Förresten så blev jag så snorig och bara snörvlade (som en,  just det - snorunge) så svedan åkte ännu längre in. Är inte särskilt konsekvensanalytisk ibland. AJEEEEEE!
Har också hela köksgolvet fullt av jord (iofs bara 1 m2), var visst för ivrig med odlingen på fler sätt. Vet inte vad jag ska göra med all överbliven jord, har inte plats för fler krukor. Kanske ställa i trapphuset med en lapp "ta mig!". (alternativt ställa mig själv i trappen med en sådan lapp... Skoja!)

AJ AJ AJ AJ AJ AJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: Hella

hahahah du skoja inte alls xD

gört, ett roligt practical joke.

2010-04-25 @ 20:23:08
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

jag skoja visst!!!!

vet iaf inte om jag har tillräckligt med guts för det PJ't. kan inte du? typ vid bommen när man kommer till laxgatan?

2010-04-25 @ 20:50:18
Postat av: ellinor

aeee ja kan se mig framför mig hur stökigt det är hemma hos dig nu!

2010-04-25 @ 21:03:56
Postat av: lollo

ja det ser förjävligt ut! jag har inte packat upp påsarna med tvättade kläder heller. orkar inte :)

2010-04-25 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0